Bredband

Upplever du störningar med nätverket eller låga hastigheter? Se följande instruktioner från vår leverantör, Bredband2.

Hör av dig till vår kundtjänst alternativt följ vår felsöknings guide för att utföra en inledande felsökning. Om felet inte kan identifieras eller avhjälpas vid första tillfälle, kan en felanmälan göras.

Kontaktinformation:

Telefonnummer: 0770-811 000  

Felanmälan har öppet:  
Helgfria vardagar: 09:00 – 18:00  
Helger: 10:00 – 14:00

Felsökningsguide: https://www.bredband2.com/privat/kundservice/felsokningsguide/

Kontakt: https://www.bredband2.com/privat/kundservice/kontakta-oss/

Många problem kan bero på felkopplingar eller dåligt kablage. Vi rekommenderar att hastigheten kontrolleras direkt från uttaget med kabel till en dator för att se om problemen kvarstår.